2012年4月21日星期六

對大市的最新看法

3月30日先寫完「連何車叔叔都話諗住要沽空,不嬲沽唔慣都要沽,個市凶險極有限!」(見爽報指南針一文),恒指4月初至今已經反彈2%,國指更反彈4-5%。可憐肥佬孫仲要沽空江銅及聯通,搞到俾長倉既火x森都追返唔少。題外話,肥佬孫在cctvb 節目浦頭,自命金融財俊,又話睇Economist、Ted talk及wiki......真係算數吧.....唔通佢覺得咁就好威好有品味? 如果有女仔平日空閒都睇呢d野,我諗我一定唔會搵佢做女朋友/老婆。大佬,平日已經對住股票,搞乜野空閒時間仲要對住?

講返正題,雖然指數上升,但其實個股並未有運行,不少個股仍然下跌,追強勢股的策略亦有得有失,因不少股份炒高即配股,例如達芙妮,又或者大股東減持,例如富力地產。

但組合對大市是樂觀的,中國3月份CPI雖高於預期,但同期PPI卻按年下跌0.3%,顯示國內通脹壓力舒緩應該仍然持續,加上CPI仍然低於中央政府4%的控制範圍,國內有放寬銀根的空間。另外,中證監又擴大QFIIRQFII為內地市場引入資金,這亦可能是A股市場轉勢的催化劑。組合中,便持有超過8%的中信證券。過往都分析過,中資銀行高峰而過,未來一定是中資投資銀行高速增長的時代。

現時市況,有點像去年12月及今年1月,一樣係指數強,個股弱。12月份時組合全倉出擊,但反而跑輸大市,直至2月份先追返點點升幅。睇返Zeal asset的中國基金及惠理的中國基金,表現亦是12月及1月跑輸。今次組合一定要改變策略,盡量持有手上股份耐一點,多一點耐性,同埋,係時候搵跌幅好大的殘股黎買。

沒有留言:

發佈留言